louloudi

29 Απριλίου 2012

Αμυγδαλέλαιο: Κάνει θαύματα στην επιδερμίδα μας

Το γνωστό σε όλους αμυγδαλέλαιο (Prunus Amygdalus Dulcis Oil) είναι θαυματουργό στη χρήση του για την επιδερμίδα μας.
Καταρχάς, είναι πλούσιο σε ασβέστιο, χλώριο, σίδηρο, μαγνήσιο, φώσφορο, σε Βιταμίνη Ε και Κ και επιδρά με διάφορους τρόπους πάνω στο σώμα μας.
Φημίζεται για την αντιγηραντική και επουλωτική του δράση στο δέρμα, ενώ προσφέρει σημαντική τόνωση και εξισορόπηση των λειτουργιών του.
Προσωπικά το χρησιμοποιώ πολύ συχνά και όντως έχω δει αποτελέσματα τόσο στην ενυδάτωση και λάμψη των  μαλλιών όσο και στην μείωση των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια.
Πολλές φίλες μου, αλλά και όλο περισσότερες κοπέλες γνωρίζω που χρησιμοποιούν το αμυγδαλέλαιο και πολλές φορές το αντικαιθστούν με άλλα καλλυντικά.
Το αμυγδαλέλαιο μπορείτε να το βρείτε είτε σε καταστήματα με βότανα, είτε σε φαρμακεία. 

Παρακάτω αναφέρω σε ποιά σημεία του σώματός μας, μας κάνει καλό το αμυγδαλέλαιο:



  • Πολλοί το χρησιμοποιούν ως ένα φυσικό anti-makeup. Ξεβάφει εύκολα το πρόσωπο, ακόμα και τη μάσκαρα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να μουσκέψετε ένα βαμβακάκι με μερικές σταγόνες αμυγδαλέλαιου και να χαϊδέψετε ελαφρώς τα μάτια σας. Θα δείτε πως το βάψιμο αφαιρείται αμέσως χωρίς να χρειαστεί ιδιαίτερο τρίψιμο πάνω στο μάτι.
  • Είναι πλούσιο σε Βιταμίνη Ε, κάτι που είναι ιδανικό για την καταπολέμηση σακούλων και μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια.
  • Μειώνει τις ρυτίδες και φωτίζει την επιδερμίδα.
  • Καθυστερεί τη διαδικασία γήρανσης.
  • Θρέφει, τονώνει και βοηθά τις βλεφαρίδες να μεγαλώσουν
Συμβουλή

Καθημερινά απλώστε λίγες σταγόνες γύρω από τα μάτια και κάντε απαλό μασάζ με κυκλικές κινήσεις για περίπου 1'- 2'. 
Θα δείτε ορατά αποτελέσματα μετά από 2 εβδομάδες.
Επίσης, για να δυναμώσετε τις βλεφαρλιδες σας μπορείτε με ένα καθαρό βουρτσάκι  (όπως αυτό που έχετε για τη μάσκαρα) ή μια μπατονέτα να απλώσετε αμυγδαλέλαιο πάνω τους.


  • Ενυδατώνει και θρέφει τα νύχια και τις παρωνυχίδες, ενώ ταυτόχρονα ενδυναμώνει τα νύχια αποτρέποντας το σπάσιμο.
  • Τα νύχια αποκτούν υγιή και λαμπερή εμφάνιση.


  • Για τη θεραπεία των μαλλιών σας, καλό είναι να κάνετε θρεπτικές μάσκες με αμυγδαλέλαιο που θα σας αναζωογωνήσει τα μαλλιά και θα τα αφήσει απίστευτα λαμπερά και μεταξένια.
  • Ελλατώνει την τριχόπτωση.
  • Τα μαλλιά σας αποκτούν λάμψη και γίνονται πιο δυνατά.

Μάσκα Μαλλιών με Αμυγδαλέλαιο 

 Σε λουσμένα μαλλιά βάζω λίγο αμυγδαλέλαιο (κυρίως στις άκρες) και το αφήνω για λίγη ώρα ή και περισσότερη.

Για να καθαρίσω το αμυγδαλέλαιο από τα μαλλιά μου, τα σκουπίζω απαλά με μια πετσέτα και μετά τα ξεβγάζω.

* Μπορώ να χρησιμοποιήσω τη μάσκα 1-2 φορές την εβδομάδα.

Μάσκα Μαλλιών για Αναζωογόννηση

Υλικά που θα χρειαστώ
- 100 ml. Αμυγδαλέλαιο
- 100 ml. Καστορέλαιο
- 15 σταγόνες αιθέριο έλαιο δεντρολίβανου

Ανακατεύω μαζί όλα τα υλικά και τα απλώνω στα μαλλιά (από τη ρίζα έως τις άκρες0 και τα τυλίγω με μια πλαστική μεμβράνη ή πετσέτα.

Αφήνω τη μάσκα να δράσει για περίπου 25' και μετά τα λούζω με χλιαρό νερό.

49 σχόλια:

  1. Ως φανατικη οπαδος του αμυγδαλελαιου συμβουλευω ολες τις αναγνωστριες να ..... πασαλειφθουν αφοβα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ έχω αντικαταστήσει σχεδόν όλα μου τα καλλυντικά με το αμυγδαλέλαιο γιατί κανένα από τα καλλυντικά που χρησιμοποιούσα δεν μου προσέφερε τόση ενυδάτωση!!! το χρησιμοποιώ δηλαδή και στα μαλλιά αντί μάσκα, στο σώμα αντί κρέμα, αλλά και ως ενυδατική και κρέμα ματιών !!! είναι τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ είμαι έγκυος και το χρησιμοποιώ αντί για άλλη κρέμα για να προλάβω τη δημιουργία ραγάδων στην κοιλιά και το στήθος. Στην προηγούμενη εγκυμοσύνη αγόραζα μια κρέμα του εμπορίου που περιείχε αμυγδαλέλαιο, αλλά καθώς αυτή αποσύρθηκε πήρα καθαρό έλαιο. Τα αποτελέσματα αφού γεννήσω! Απλά έχω μια απορία, επειδή αργεί να στεγνώσει αναγκάζομαι να μένω χωρίς ρούχα για κανένα μισάωρο και όσο κρυώνει ο καιρός δε λέει, θα την αρπάξω! Μήπως μπορώ να το αναμείξω με κάτι άλλο ώστε να απορροφάται πιο γρήγορα; Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καταρχάς! Χμ, ρώτησα μια φίλη μου σε αυτό που ρώτησες, μιας και είναι αισθητικός και μου είπε ότι γενικά το αμυγδαλέλαιο είναι αρκετά λιπαρό και όντως αργεί να απορροφηθεί. Θα μπορούσες να το αναμείξεις όμως με έλαιο καλέντουλας και έλαιο λεβάντας (θα τα βρεις σε φαρμακεία ή σε καταστήματα με βότανα. Επίσης, θαυματουργά έχω ακούσει πως είναι τα αποτελέσματα του ελαιόλαδου. Ζέστανέ το (να μην είναι πάρα πολύ ζεστό) και κάνε μασάζ στην κοιλίτσα σου.. ή τις περιοχές εκείνες που εμφανίζουν γραμμούλες. Το λάδι βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος και βοηθάει τόσο στην ενυδάτωση, όσο και στην μείωση των ραγάδων! :)

      Διαγραφή
  4. Κατ΄αρχήν σ' ευχαριστώ για την άμεση απάντηση! Και η σπιτονοικοκυρά μου που έχει 3 παιδιά (και εγγόνια...) μου είπε "λαδάκι του Θεού!". Μένουμε και στην Κρήτη, έχουμε αγνό! Κι απ΄ ότι διάβασα τη δουλειά την κάνει η βιταμίνη Ε που υπάρχει και στο παρθένο ελαιόλαδο, οπότε τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δυστυχώς, το έλαιο σκέτο παραμένει στο πρόσωπο και το σώμα και αργεί να απορροφηθεί. Σε πρώτη φάση βάζε λιγότερο. Σε δεύτερη φάση ζέστανε το λάδι (όχι καυτό) και ρίξε γαλακτωματοποιητή (λεκιθίνη). Έπειτα σε άλλο μπρίκι βράσε ίση ποσότητα νερού με το λάδι και ρίξε σιγά-σιγά το νερό στο λάδι. Ανακάτεψε με μιξεράκι και ήδη έφτιαξες μια ενυδατική κρέμα. Απορροφάται πιο εύκολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΟΡΙΤΣΙΑ SOS. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΜΠΟΡΩ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΡΥΤΙΔΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΡΥΤΙΔΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΜΥΓΔΑΛΕΛΑΙΟ? ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΜΕΣΑ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεβαίως! Το αμυγδαλέλαιο ως ένα λιπαρό και ελαφρύ λαδάκι, κάνει πολύ καλό στην ευαίσθητη επιδερμίδα γύρω από τα μάτια αλλά και όλο το πρόσωπο. Με την γήρανση ή και την καταπόνηση η ευαίσθητη επιδερμίδα γύρω από τα μάτια χάνει την φυσική ελαστικότητά της, δημιουργούνται ρυτίδες, μαύροι κύκλοι και το δέρμα χαλαρώνει. Εάν όμως βάλεις το λαδάκι η επιδερμίδα θα ενυδατωθεί και αυτά τα προβλήματα θα αρχίζουν να μειώνονται. Αυτό βέβαια, εξαρτάται και από τη συχνότητα που το βάζεις.

      Διαγραφή
  7. Φυσικά και μπορείς!! εγω εχω αντικαταστησει την ενυδατικη που εβαζα πριν κοιμηθω,την κρεμα ματιων και την κρεμα σωματος με το αμυγδαλέλαιο! Για όσες έχετε θέμα με την λιπαρότητα που μένει μετά στο πρόσωπο, καντε αυτο που κανω και γω, αφου βαλετε το αμυγδαλέλαιο στο πρόσωπο σας με ένα βαμβακι αφαιρεστε με ενα αλλο βαμβακι ποτισμένο με ροδόνερο!(αυτο το κανω σε ολο το προσωπο εκτος την περιοχη των ματιων για να μεινει το αμυγδαλελαιο και να θρεψει τις βλεφαριδες μου) αφαιρεί τη λιπαρότητα αλλα αφήνει ενυδατωμένο το δέρμα! εχω αντικαταστήσει και τη λοσιον με ροδόνερο! με δύο φυσικά προιόντα γλύτωσα ενα βουνό απο κρέμες του εμπορίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι 33 ετών. Μόλις ξυπνήσω το πρωι αλλά και πριν κοιμηθω το βραδυ ακολουθω τα εξης:
    Κάνω καθαρισμό με γαλάκτωμα που έχω βάλει σε βαμβάκι, στη συνέχεια αντι για λοσιόν περνάω το πρόσωπό μου με βαμβάκι το οποίο έχω βρέξει με ροδόνερο (αυτό στο μπλε μπουκάλι) και τέλος, αντί για ενυδατική βάζω 1 ή 2 σταγόνες αμυγδαλέλαιο. Κάνω μασαζ αναγκαστικά για να απορροφηθεί το αμυγδαλέλαιο, πλένω καλά τα χέρια μου και μετά κάνω ξανα μασαζ με στεγνά πλέον χέρια για να φύγει και η υπόλοιπη περίσσεια ποσότητα. Μετά από αυτό μέσα σε 10 λεπτά έχει σίγουρα απορροφηθεί όλο.
    Εδω και 2 μηνες που ακολουθω αυτή τη διαδικασία, έχω δει φοβερή διαφορά στην επιδερμίδα μου. Δεν υπάρχουν κοκκινίλες και σπυράκια. Τα απότελέσματα είναι θεαματικά!
    Αν κάνω κάτι λάθος πείτε μου, αν όχι εφαρμόστε το :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αμυγδαλέλαιο όσο και να απορροφηθεί μια λιπαρότητα μένει...(σε εμένα τουλάχιστον). Δυστυχώς αν έχω βάλει αμυγδαλέλαιο δε μπορώ να βαφτώ γιατί τρέχει ότι και αν βάλω κι ας το έχω πρώτα ταμπονάρει... Υπάρχει κάποια λύση?? (προς το παρόν το χρησιμοποιώ μόνο το βράδυ).

      Διαγραφή
    2. Ξέρω ότι το αμυγδαλέλαιο λειτουργεί σαν anti-make up, οπότε λογικό είναι να μην μπορεί να σταθεί το μακιγιάζ σου μετά από αυτό, όσο και να έχει απορροφηθεί.
      Κι εγώ το βράδυ το χρησιμοποιώ, όπως εσύ, κάτω από τα μάτια αλλά και πάνω στις βλεφαρίδες και στα χείλη. Το πρωί που θα ξυπνήσω θα είναι όλα τους τόσο μαλακά!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα!

    Το αμυγδαλέλαιο πρέπει από τα μαλλιά απαραίτητα να το ξεβγάλουμε ή δεν πειράζει να το αφήσουμε εφόσον βάλουμε λίγο στις άκρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι, μπορείς να το κρατήσεις για κάμποσες ώρες, ακόμα και ολόκληρο βράδυ, αρκεί να αντέχεις αυτή τη "λίγδα" στα μαλλιά σου! Όσο περισσότερο το κρατήσεις στα μαλλάκια σου, τόσο πιο καλό θα τους κάνεις. Και όταν τα ξεβγάζεις να βάζεις χλιαρό νεράκι και θα δεις πόσο λεία και απαλά θα είναι!

      Διαγραφή
    2. Μπορείς επίσης να βάζεις και σε όλο το κεφάλι δίνοντας περισσότερη έμφαση στις άκρες ή στις ρίζες....

      Διαγραφή
    3. Απαντηση σχετικα με το πως ξεβγαζεται ποιο ευκολα το αμυγδαλελαιο στα μαλλια αλλα και στο σωμα υπαρχει ευκολο ξεβγαλμα, μην βρεχετε με νερο το σημειο που εχετε βαλει το αμυγδαλελαιο, βαλτε πρωτα σαμπουαν στα μαλλια καντε ελαφρυ μασαζ και μετα ξεβγαλτε με νερο το ιδιο και στο προσωπο η στο σωμα, αν καποιος θελει να το ξεβγαλει, πρωτα το αφρολουτρο (αν και ποιο γρηγορα αποτελεσματα εχει το σαπουνι) καντε μια σαπουναδα και μετα ξεβγαλτε το, τελεια η αφη και η οψη της επιδερμιδας μετα απο αυτο!!!!

      Διαγραφή
  10. Καλημερα σας. Μπορω να χρησιμοποιησω το αμυγδαλελαιο αντι για σαμπουαν? Σας παρακαλω απαντηστε μου αμεσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσο ξέρω, όχι. Δεν έχει την ικανότητα να "καθαρίζει" τα μαλλιά, αλλά μόνο να τα ενυδατώνει. Ίσως όμως υπάρχει στην αγορά κάποιο σαμπουάν που να περιέχει αμυγδαλέλαιο, αλλά να το αντικαταστήσει εξ' ολοκλήρου, όχι.

      Διαγραφή
  11. γεια σας ξερετε αν μια μικτη προς λιπαρη η λιπαρη επιδερμιδα που αλειφθει με αμυγδαλελαιο γινει πιο λιπαρη? επισης υπαρχει καποιο ελαιο που να αντιμετωπιζει την λιπαροτητα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν νομίζω να την κάνει ακόμη πιο λιπαρή. Απλώς μπορείς να μην το χρησιμοποιείς τόσο συχνά....Κάποιες συμβουλές για λιπαρό δέρμα:

      Μάσκα με πράσινο άργιλο. Το πράσινο άργιλο απορροφά και ρυθμίζει το υπερβολικό σμήγμα. Αναμιγνύετε 3 κουταλάκια του γλυκού πράσινου αργίλου με ένα κουταλάκι του γλυκού χυμό λεμονιού και ένα κουταλάκι του γλυκού μέλι. Αφήστε το μίγμα να δράσει για 15 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύνετε με χλιαρό νερό.

      Μπάνιο με λίγο ξύδι. Αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα προσθέστε λίγο ξύδι στο νερό όταν κάνετε μπάνιο. Χαλαρώστε για 15 λεπτά πριν το ξέπλυμα με ζεστό νερό.

      Αιθέρια έλαια. Εφαρμόστε καθημερινά στο δέρμα το εξής μίγμα: 15 σταγόνες αιθέριο έλαιο μανταρινιού και 15 σταγόνες αιθέριο έλαιο γεράνι σε 10ml φυστικέλαιο.

      Άλλα αιθέρια έλαια που δρουν κατά της λιπαρότητας είναι: Περγαμόντο, γεράνι, λεβάντα, βασιλικός, ιλάνγκ-ιλάνγκ, κέδρος.

      Διαγραφή
    2. Μπορείς να δοκιμάσεις να βάλεις τζέλ αλόη βέρα. Κατευθείαν από το φυτό. Ενυδατώνει απίστευτα, είναι επουλωτικό και καθόλου λιπαρό. Το μόνο κακό είναι ότι στην γεύση είναι λίγο πικρό. Οπότε μην αφήσεις να σε φιλάει ο καλός σου απευθείας μετά την επαλοιφή. Εγώ το χρησιμοποιώ συχνά κ δεν έχω κάτι αρνητικό να πώ. Βέβαια έχω μικτή επιδερμίδα.

      Διαγραφή
  12. Να ρωτήσω κι εγώ κάτι; Επειδή βάζω το βράδυ ορό, μετά κρέμα νυχτός και κρέμα ματιών, να βάζω αμυγδαλέλαιο 2 φορές την εβδομάδα, ή κάθε βράδυ; Είναι αντιρυτιδικό και συσφυκτικό; 'Εχω λιπαρή επιδερμίδα στο Τ του προσώπου και φοβάμαι μήπως προκαλεί χαλάρωση.
    Τι να κάνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα καταρχάς! Θα μπορούσε να έμενες στις 2 φορές την εβδομάδα, μιας και χρησιμοποιείς και άλλα καλλυντικά! Δεν θα δεις αρνητικά αποτελέσματα με το αμυγδαλέλαιο πάντως, μόνο θετικά! Παραπάνω έχω γράψει συμβουλές για λιπαρά δέρματα. Μιας και εσύ έχεις λιπαρή επιδερμίδα, θα μπορούσες να τα κοιτούσες.. Γενικά πάντως, μη βάζεις κρέμες κάτω από το μάτι..γιατί προκαλείται χαλάρωση, επειδή εκεί το σημείο είναι πολύ λεπτό. Προτιμότερο είναι να απλώνεις την κρέμα/ το αμυγδαλέλαιο στην περιοχή κάτω από τα μάτια που είναι το κόκκαλο. Με τη θερμοκρασία του σώματος θα "ανέβει" πιο πάνω και θα ενυδατώσει και το σημείο κάτω από τα μάτια και θα πάει όση ποσότητα χρειάζεται.

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα Αρετή μου!!! Σε υπερευχαριστώ για την απάντησή σου.
    Τα είχα διαβάσει όλες τις παραπάνω συμβουλές, αλλά ήθελα να ρωτήσω πάνω σε αυτό πάλι, γιατί φοράω ήδη κρέμες.
    Και στα μάτια βάζω πάντα και μόνο κρέμα ματιών. Το έχω γράψει αυτό.
    Απλά επειδή έχω συνηθίσει να βάζω αυτά τα τρία καθημερινά, αναρωτήθηκα αν κάνει να τα αντικαταστήσω και για πόσες φορές την εβδομάδα.
    Σίγουρα το αμυγδαλέλαιο είναι φυσικό προϊόν και δεν βλάπτει. Αυτό είναι δεδομένο. Το θέμα είναι αν προσφέρει αυτά που ζητάω. Αυτά που προσφέρουν οι κρέμες και ο ορός. Ενυδάτωση, ανάπλαση, θρέψη, αντιγήρανση.......κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. γεια σας κοριτσια! εχω μια απορια σχετικα με το αμυγδαλελαιο ! φοβαμαι πως αν το βαζω σ ολο το προσωπο σαν ενυδατικο μηπως αυξηθει η τριχωφυια μιας και δυναμωνει βλεφαριδες η μαλλια! εχετε παρατηρησει κατι εσεις;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλησπέρα σας. Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχια, θα μπώ κατευθείαν στο θέμα. Εδώ και 1 μήνα έχω αντικαταστήσει τις κρεμες και το γαλακτωμα καθαρισμού για το πρόσωπο με το αμυγδαλέλαιο. Τα αποτελέσματα στο δικό μου πρόσωπο είναι θεαματικά. Είμαι 32, δεν έχω ιδιαίτερα θέμα λεπτών γραμμών ή ακμής όμως έχω μικρό πρόβλημα ευρυαγγείας και τελευταία παρατήρησα και χαλάρωση στην επιδερμίδα. Επιπλέον έχω μικτή επιδερμίδα και πολύ μεγάλη ευαισθησία σε οτιδήποτε την αγγίζει. Πχ. Ακόμα και τα ίδια μου τα μαλλιά καμιά φορά ερεθίζουν το προσωπό μου και γεμίζω κοκκινίλες οι οποίες μοιάζουν με τσίμπημα κουνουπιού- μετά απο 1 ώρα περίπου εξαφανίζονται βέβαια. Με το αμυγδαλέλαιο φαίνεται να απαλάχτηκα από: τις "ευαισθησίες μου", την χαλαρότητα, από το σμίγμα και τους φραγμένους πόρους (εντελώς), και με έχει βοηθήσει και με τα σπασμένα αγγεία (δεν έχουν φύγει τελείως, αλλά η διαφορά είναι μεγάλη).
    Τι εφαρμογή κάνω; Πολύ απλά βάζω 3-4 σταγόνες 2-3 φορές την ημέρα σε καθαρό πρόσωπο. Επειδή είναι λιπαρό κάνω υπομονετικά μασάζ μέχρι να απορροφηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ ενδιαφέροντα όσα έγραψες!! Και σ΄ευχαριστούμε πολύ!!
      Γιατί όλες μας ψάχνουμε κάτι καλό και οικονομικό και φυσικά ασφαλές!!
      Εγώ το εμπιστεύομαι πάρα πολύ. Απλά φοβάμαι να ξεφύγω εντελώς από τις κρέμες. Ίσως είναι και η συνήθεια,
      Και προσπαθώ να μάθω περισσότερα για να δω τι θα κάνω τελικά.
      Στα μάτια στο πόδι της χήνας που λένε: Ρυτίδες έκφρασης, το βάζεις;
      Βέβαια πρέπει να βάζουμε και αντηλιακή κρέμα !!Εσύ πως θα την έβαζες;

      Διαγραφή
  16. Εγώ ανέκαθεν έβαζα κρέμα με δείκτη προστασίας, ιδιαίτερα το καλοκαίρι (όπου προτιμώ 50άρι) όμως στην περιοχή των ματιών ότι και να έβαζα μου προκαλούσε τσούξιμο ή ερεθισμό. Με το αμυγδαλελαιο δεν έχω τέτοιο θέμα, ακόμα και αν μπει στο μάτι. Γενικά το απλώνω σε όλο το πρόσωπο και επιμένω με ελαφρύ μασάζ γύρω από τα μάτια, τα χείλη (είμαι καπνίστρια) ,το μέτωπο και όπου σχηματίζονται πιο εύκολα οι γραμμές ακόμα και στο λαιμό. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι με το αμυγδαλέλαιο ενυδατώνεται η επιδερμίδα σε βάθος. Ακόμα και μετά το μπάνιο το δέρμα παραμένει ενυδατωμένο και λείο πρίν κάνω την εφαρμογή, κάτι που δεν μου το πρόσφεραν οι κρέμες ( και έχω δοκιμάσει ούκ ολίγες). Πάντως για την έκθεση στον ήλιο θα συνεχίσω να βάζω αναγκαστικά μια αντηλιακή γιατί είναι το μόνο που δεν σου προσφέρει το αμυγδαλέλαιο, αν και ενισχύει την δράση της κρέμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κατά την δική μου άποψη είναι καλύτερο να εφαρμόζεις την ημέρα μικρότερη ποσότητα αμυγδαλελαιο σαν βάση παντού. Να κάνεις καλό μασάζ για να ελαχιστοποιήσεις την λιπαρότητα και μετά από πάνω μια αντηλιακή μη λιπαρή ή αν βάφεσαι κατευθειίαν ένα make up με δείκτη προστασίας πάλι μη λιπαρό για να μην πολυφορτώνεις την επιδερμίδα.
    Το βράδυ πριν κοιμηθείς μπορείς να βάζεις μόνο αμυγδαλέλαιο σε καθαρή επιδερίδα για να την βοηθήσεις να αναπνεύσει κ να ενυδατωθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάρθα μου, σε υπερευχαριστώ, για την άμεση και τόσο ολοκληρωμένη απάντησή σου. Με βοήθησες όσο δεν φαντάζεσαι.
    Τόσο απλά και όμορφα!!! Θα κάνω ότι μου είπες!! Να είσαι πάντα καλά!!! Πολλά φιλάκια!! :* :* <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγω θα ηθελα να ρωτησω τι κανουμε μετα,αφ'οτου το απλωσουμε σε ματια ή δερμα?επειδη αφηνει λιπαροτητα..για παραδειγμα,μπορουμε να τ'αφησουμε καποια λεπτα και μετα να ξεβγαλουμε με νερο ή σαπουνι??και μετα να κοιμηθουμε??αυτο ειναι το προβλημα μου εμενα... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αφήνει λιπαρότητα, γιατί δεν είναι σαν το ελαιόλαδο. Απλά θέλει λιγάκι χρόνο να απορροφηθεί. Δεν πρέπει να αφαιρείται ούτε με νερό μετά ούτε με σαπούνι. Δεν θα κάνει δουλειά αν αφαιρεθεί.
      Λειτουργεί σαν σέρουμ και όταν απορροφηθεί, βάζουμε αν θέλουμε κρεμούλα από πάνω. Αυτά πιο πολύ το βράδυ. Κοιμόμαστε με αυτό και το πρωί θα βγει αφού καθαρίζουμε όπως κάθε πρωί το δέρμα μας.
      Βάζεις και στα χέρια και παντού για ενυδάτωση. Δεν προκαλεί καμία αρνητική αντίδραση, ούτε τριχοφυϊα (ΟΙ καραφλοί θα είχαν σωθεί αν ήταν έτσι). Είναι εντελώς φυτικό και ακίνδυνο.

      Διαγραφή
  20. Γεια σε όλους, είμαι κι εγώ μεγάλη fan του αμυγδαλέλαιου (πρόσφατη βέβαια) κι εκεί που από παντού ακούω τα καλύτερα και άρχισα να το χρησιμοποιώ τακτικά αντί για ενυδατική σώματος, διάβασα σ' ένα forum ότι μπορεί να προκαλέσει ή να αυξήσει την τριχοφυΐα στο σώμα! Ξέρει -κάποιος-α αν ισχύει κάτι τέτοιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί όντως κάποιος να απαντήσει σχετικά με την τριχοφυΐα που πιθανόν ναν αυξάνει το αμυγδαλέλαιο; Μήπως μεγαλώσουν "μουστάκια" και τα συναφή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού έχουμε απαντήσει. Δεν είδες τις προηγούμενες αναρτήσεις;
      ΟΧΙΙΙΙΙΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΡΙΧΟΦΥΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Δεν είμαστε και δερματολόγοι βέβαια, αλλά βάσει των δικών μας εφαρμογών, δεν παρατηρήσαμε κάτι.
      Περισσότερες λεπτομέρειες, μπορείς να ψάξεις και σε γιατρό΄η στο google.

      Διαγραφή
  22. Κορίτσια αν δεν είναι ΒΙΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΜΕΝΟ είναι μούφα, τα ραγιναρισμένα είναι 0. Αγοράζω της Pranarom από το www.ftiaxnokallyntika.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ αγοράζω από φαρμακείο χύμα αμυγδαλέλαιο.. και είναι μια χαρά! Αυτό που αγοράζεις εσύ πόσο κοστίζει?

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα σας.
      Σήμερα ανακάλυψα την σελίδα και την βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα!!!
      Καταρχήν να κάνω ένα σχόλιο στο μήνυμα του ανώνυμου τις 20 Ιουλίου 2013.
      Εχτές αγόρασα από το www.ftiaxnokallyntika.gr αμυγδαλέλαιο της Pranarom και δεν είναι Βιολογικό. Και στην σελίδα της εταιρείας το αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λάδι δεν είναι ΒΙΟ ενώ κάποια άλλα λάδια που διαθέτει είναι.
      Οπότε εάν θέλεις αμυγδαλέλαιο με βιολογική πιστοποίηση αυτό σίγουρα δεν είναι.
      Επίσης να ρωτήσω, σε λιπαρό με μικτό δέρμα προσώπου εκτός από αμυγδαλέλαιο, καθώς το αμυγδαλέλαιο λόγω λιπαρότητας καλό είναι να χρησιμοποιείται 2 φορές την εβδομάδα τι άλλο θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω για καθημερινή χρήση χωρίς να χρειαστεί να φτιάξω κάποια κρέμα?
      Ευχαριστώ και καλές γιορτές.

      Διαγραφή
  23. τα μαλλια πρεπει να ειναι βρεγμενα.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημερα ξερει καμια κοπελα να μου πει αν μπορει να εφαρμοστει και σε ουλες;;;ειδε καποια κοπελα αποτελεσμα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά, πέρσυ είχα κάνει κάτι ράμματα στο πόδι και όταν τα αφαίρεσα το σημάδι που είχε αφήσει στο πόσο ήταν μεγάλο. Ξεκίνησα μια κρέμα που μου είχε συστήσει ο γιατρός, αλλά δνε είδα αποτελέσματα. Έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω αμυγδαλέλαιο.. έβαζα 2 φορές τη μέρα σε ένα βαμβάκι λίγο αμυγδαλέλαιο και το άπλωνα πάνω στο δέρμα... Μετά από μερικούς μήνες εξαφανίστηκε το σημάδι. Έχει μείνει μια πολύ πολύ μικρή ουλή.. Αλλά έβαζα κάθε μέρα για 2 - 3 μήνες.

      Διαγραφή
  25. Πόσα κοστίζει περίπου το χύμα αμυγδαλέλαιο?σίγουρα είναι πιο φθηνό από Hondos έτσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω πηρα 200ml 2.5 ευρω απο φαρμακειο

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα σας.
    Σήμερα ανακάλυψα την σελίδα και την βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα!!!
    Καταρχήν να κάνω ένα σχόλιο στο μήνυμα του ανώνυμου τις 20 Ιουλίου 2013.
    Εχτές αγόρασα από το www.ftiaxnokallyntika.gr αμυγδαλέλαιο της Pranarom και δεν είναι Βιολογικό. Και στην σελίδα της εταιρείας το αναφέρει ότι το συγκεκριμένο λάδι δεν είναι ΒΙΟ ενώ κάποια άλλα λάδια που διαθέτει είναι.
    Οπότε εάν θέλεις αμυγδαλέλαιο με βιολογική πιστοποίηση αυτό σίγουρα δεν είναι.
    Επίσης να ρωτήσω, σε λιπαρό με μικτό δέρμα προσώπου εκτός από αμυγδαλέλαιο, καθώς το αμυγδαλέλαιο λόγω λιπαρότητας καλό είναι να χρησιμοποιείται 2 φορές την εβδομάδα τι άλλο θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω για καθημερινή χρήση χωρίς να χρειαστεί να φτιάξω κάποια κρέμα?
    Ευχαριστώ και καλές γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σας!κ εγω ειμαι προσφατη φαν τ αμυγδαλελαιου..ομως εχω θεμα με τη λιπαροτητα του..εαν κοιμηθειτε με αυτο δε λαδωνουν τα μαλλια σας το βραδυ?εγω το θελω για το ποδι της χηνας κ στα ματια..ειμαι 27 αλλα εχω μια προδιαθεση..απλα δε θελω να κανω πολλες κινησεις στα ματια,μηπως γ αυτο δν απορροφιεται?επισης,κρεμες κλπ κατω απ το ματι καθολου να μη βαζουμε??κ οι γραμμες εκει?αχ αν μπορειτε να μου απαντησετε..σας ευχαριστω πολυ!να στε καλα!
    Όλγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλησπερα βελτίωνει τις βλεφαρίδες που πεφτουν ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή