louloudi

2 Απριλίου 2013

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου: Γινόμαστε βιβλιοθηκονόμοι της τάξης


Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου ανανεώσαμε και οργανώσαμε την βιβλιοθήκη του σχολείου μας. Κατεβάσαμε από τα ράφια όλα μας τα παιδικά βιβλία και παραμύθια  τα μετρήσαμε, καταγράψαμε τι έχουμε και τα χωρίσαμε σε κατηγορίες.



Ακουμπήσαμε αρχικά κάποια από τα παραμύθια μας πάνω σε ένα μαξιλάρι και δίπλα σε αυτά τοποθετήσαμε 3 στεφάνια.


Πάνω από το πρώτο στεφάνι τοποθέτησα μια εικόνα ενός ζώου, πάνω από το δεύτερο ενός ανθρώπου και πάνω από το τρίτο μια εικόνα που απεικονίζει ένα ζώο και έναν άνθρωπο μαζί.




Αφού τα παιδιά ξεφυλλίσουν τα παραμύθια τους ζητάμε να τα χωρίσουν σε 3 ομάδες ανάλογα με τους ήρωες των παραμυθιών. Το στεφάνι που δείχνει την καρτέλα με τα ζώα τα παιδιά πρέπει να βάλουν μέσα τα παραμύθια εκείνα όπου πρωταγωνιστούν ήρωες ζωάκια. Στο δεύτερο στεφάνι όσα παραμύθια έχουν ήρωες ανθρώπους και ζωάκια μαζί, ενώ στο τρίτο στεφάνι τοποθετούν τα παραμύθια στα οποία πρωταγωνιστούν μόνο άνθρωποι.





Όταν τελειώσουν τα παιδιά με την κατηγοριοποίηση των βιβλίων καταμετρούν τα βιβλία στο κάθε στεφάνι και σημειώνουν σε ένα χαρτί τον αντίστοιχο αριθμό της κάθε ομάδας. 

- Ποιο στεφάνι θα κερδίσει άραγε; 
- Ποιο θα έχει τα περισσότερα στεφάνια;




Το δικό μου το στεφάνι είχε 8 παραμύθια. 
- "Το δικό σου πόσα έχει;"





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου