louloudi

24 Απριλίου 2013

Μαθηματικό παιχνίδι αντιστοίχισης (Τόσα - Όσα )


Χθες έφερα στα παιδάκια μου σοκολατένια αυγουλάκια έτσι για να γλυκαθούμε λίγο.
Αφού ανοίξαμε το σακούλι, συζητήσαμε για το γερμανικό έθιμο, όπου τα παιδιά πιστεύουν πως ο λαγός τους φέρνει τα πασχαλινά δώρα και τα πασχαλινά αυγουλάκια. 


......Παίξαμε κρυμμένο θησαυρό με τα αυγουλάκια. Κάθε φορά που έκρυβα μερικά, τα παιδιά κλείνανε τα ματάκια τους και όταν έψαχναν να τα βρουν τα βοηθούσα λέγοντάς τους ΖΕΣΤΟ (όταν βρίσκονταν κοντά στην κρυψώνα), ΚΑΥΤΟ (όταν βρίσκονταν πάρα πολύ κοντά), ΧΛΙΑΡΟ (όταν ήταν σχετικά κοντά) και ΚΡΥΟ ή ΠΑΓΟΣ (όταν βρίσκονταν μακριά/ πολύ μακριά από την κρυψώνα)....

Έπειτα, τοποθετήσαμε όλα τα αυγά σε μικρά κεσεδάκια και σε ένα χαρτί γράψαμε αριθμούς από το 1 έως το 10 και στη συνέχεια τα κόψαμε, ώστε να μοιάζουν με καρτελάκια.




Τα κυπελλάκια μοιράστηκαν στα παιδιά, όπως επίσης και οι κάρτες με τους αριθμούς.


Στόχος του παιχνιδιού ήταν να γεμιστούν τα κυπελλάκια σωστά με ΤΟΣΑ αυγουλάκια ΟΣΑ γράφει ο αντίστοιχος αριθμός της κάρτας.





Το παιχνίδι αυτό προάγει μαθηματικές έννοιες (αντιστοίχιση, τόσα - όσα, αρίθμησης, πρόσθεσης, αφαίρεσης, γραφή αριθμών) και στην πράξη και βιωματικά τα παιδιά κατανοούν αυτές τις έννοιες.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου