louloudi

28 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ : Τα πρόσωπα της χαράς και της λύπης ( με την τεχνική του κολάζ )


Σήμερα με την τεχνική του κολάζ τα παιδιά κόλλησαν διαφόρων μεγεθών χαρτάκια πάνω στα παιδιά. Για το κοριτσάκι που ένιωθε χαρά κόλλησαν μακριές κίτρινες λωρίδες, ενώ για το αγοράκι κόλλησαν καφετιά μικρά βελουτέ χαρτάκια.





Στη συνέχεια, ρώτησα το κάθε παιδί ξεχωριστά γιατί νομίζει ότι το κορίτσι νιώθει χαρά και για ποιο λόγο είναι στεναχωρημένο το αγόρι.

Οι απαντήσεις που έδωσαν και γράφτηκαν πάνω στις εργασίες τους είναι οι ακόλουθες:


ΧΑΡΑ : Νιώθει χαρά, ...γιατί έχει ωραία μαλλιά!
ΛΥΠΗ : Νιώθει λύπη, γιατί .... δεν έχει ωραία μαλλιά!



ΧΑΡΑ, επειδή η μαμά γύρισε από το ταξίδι!





Ύστερα, με τις εργασίες μας στολίσαμε τους πίνακες της τάξης μας! 
Για δείτε :



Το φύλλο εργασίας που έφτιαξα 


Πώς σας φάνηκαν;
Περιμένω τα σχόλιά σας!!







24 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΟΚΡΙΕΣ : Πατρόν για κλόουν

 Εδώ έχω συγκεντρώσει τις καλύτερες (για μένα) εικόνες για ζωγραφική που απεικονίζουν κλόουν!

Πάρτε μια γεύση...
























20 Ιανουαρίου 2014

ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ : Φτιάχνω συναισθήματα με πλαστελίνη


Την εβδομάδα αυτή δουλεύουμε στην τάξη τα συναισθήματα. 
Αφού τα κατατάξαμε σε θετικά και αρνητικά και είδαμε ποια είναι, στη συνέχεια παίξαμε ένα παιχνίδι με τη βοήθεια ενός καθρέφτη. Ένα παιδί έδειχνε με την έκφραση του προσώπου του ένα συναίσθημα και έπειτα κοιτούσε τον εαυτό του στον καθρέφτη.

Στη συνέχεια, παίξαμε το παιχνίδι "Δώσε το συναίσθημα που θες στο πρόσωπο".
Βρήκα στο internet διάφορα πρόσωπα, έσβησα τα χαρακτηριστικά του προσώπου τους και έπειτα πλαστικοποίησα τις εικόνες, φτιάχνοντας μεγάλες κάρτες.

Έδωσα σε κάθε παιδί από μια τέτοια κάρτα καθώς και πλαστελίνη. Με τη βοήθεια της πλαστελίνης τα παιδιά πρόσθεσαν στο πρόσωπο ματάκια, μυτούλα, στόμα, κ.τ.λ. Στο τέλος είπαν τι νιώθει το κάθε ανθρωπάκι και γιατί.

Αυτά είναι τα πρόσωπα που χρησιμοποίησα:










.... Σας είχα υποσχεθεί τις φωτογραφίες από το τελικό έργο των παιδιών..
Ορίστε!



Ο Πολυχρόνης έφτιαξε έναν παππού που νιώθει λύπη, γιατί έχει πυρετό.


Ο Σταμάτης έφτιαξε ένα αγόρι που νιώθει χαρά, γιατί παίζει με το αγαπημένο του παιχνίδι.


Εδώ του πρόσθεσε και ένα αστείο μουστάκι... Χιχι!


"Έφτιαξα ένα κορίτσι στεναχωρημένο, που έχει στο πρόσωπό της πολλά σπυράκια!" - (Έλλη)


"Το δικό μου το κοριτσάκι είναι χαρούμενο, γιατί έχει ωραία μαλλιά!" - (Αναστασία)


"Το δικό μου παιδάκι νιώθει χαρά!"


 Όταν το ρώτησα γιατί νιώθει χαρούμενο μου απάντησε:
"Γιατί είμαι και εγώ χαρούμενη!" - (Δανάη)

~ ~ ~ ~ ~ ~ 
Ελπίζω να σας άρεσε η δραστηριότητα...
Περιμένω τα σχόλιά σας!














15 Ιανουαρίου 2014

ΟΙ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ : Κολλώ τη μύτη του κλόουν!


Ένα παιχνίδι που έφτιαξα πέρσι στην τάξη μου και τα παιδιά ξετρελάθηκαν. Πέρσι αυτό το παιχνίδι το είχα εντάξει στη θεματική ενότητα των Αποκριών, αλλά φέτος ταιριάζει και με τη θεματική ενότητα που δουλεύουμε τώρα, δηλαδή τις αισθήσεις.

Σε ένα μεγάλο χαρτί του μέτρου σχεδίασα το πρόσωπο ενός κλόουν, χωρίς όμως μύτη.
Τα παιδιά βρίσκονταν χεράκι- χεράκι σε ένα τρένο, το ένα πίσω από το άλλο και το ένα παιδί κρατούσε μια κόκκινη μύτη (χαρτόνι στρογγυλό). Με ένα μαντήλι τους έκλεινα τα μάτια και ένα άλλο παιδί- βοηθός που κρατούσε το παιδάκι από το χέρι το οδηγούσε μπροστά από τον κλόουν.

Στη συνέχεια, μόνο του το παιδί χωρίς οδηγίες, προσπαθούσε να τοποθετήσει τη μύτη, όσο πιο κοντά μπορούσε στην αληθινή τοποθεσία της μύτης.

Κερδίζει το παιδί που θα βάλει τη μύτη πιο κοντά στο αληθινό σημείο της μύτης!






Αφού το παίξαμε κάμποσες φορές,τα παιδιά θέλησαν να χρωματίσουν τον κλόουν!